boss

gresim cand noi, cand drumul

o lipsa de substanta de contrast

Leave a comment


nu vreau sa port tocuri si nu stiu sa gatesc. uneori nu stiu ce inseamna cuvantul femeie. sunt zile cand am nevoie de culori si zile cand ma multumesc cu tricouri negre. m-am saturat de opacitati rotunde sau ovalare si imagini cu pinteni si semitonuri. astazi as fi vrut sa deschid toate ferestrele din lume sa se faca curent si sa-mi zboare gandurile aiurea. ieri a fost ziua cand mi-a fost dor fara sa stiu de cine anume. si tot ieri am aflat ca numerele prime sunt mereu singure. imi place cifra 8. daca o rastorni, e infinit. daca o imparti la 4, ramai cu 2. in matematica, cifra 2 frumoasa. in viata de zi cu zi, inseamna uneori sufocare. si tot in viata, daca pe doi il destrami, ramai de cele mai multe ori cu nimic. unu nu e niciodata suficient sau destul de absent. unu ar putea fi un semn de exclamare ca esti singur. sau ca esti undeva in varf, ceea ce tot singurate se numeste.

linistea nu umple goluri.

schimbatul numarului de telefon e un exercitiu de libertate. sau de renuntare la vechi. privitul in oglinda e incercarea de a te obisnui cu ceea ce ai devenit. mersul pe jos face bine la suflet. ti-l aseaza mai bine in tine. regula numarul 1 de supravietuire urbana: sa nu plangi niciodata in tramvai. regula numarul 1 de supravituire in jungla: regele e doar o emblema. figurantii trag sforile. atentie la sfori, sugruma.

dragoste e atunci cand reusim sa mergem in acelasi ritm pe strada. “prieteniile sunt pe viata” e doar un exemplu de “asa ar trebui sa fie”. “do not resuscitate” este de obicei ultima dorinta a unui om obosit.

pentru cei care iubesc banii, fericirea incape in doua buzunare. calmul dinaintea furtunii e exact momentul in care sa-ti ceri scuze. cu totii suntem facuti din intuneric. doar ca unii devenim fulgere, iar altii rasarituri. si cei mai multi nu stiu sa apuna.

astazi nu am putut sa-mi leg frazele. m-a enervat o musca, ploaia care nu mai venea si faptul ca marginile noastre nu mai sunt de mult paralele.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

Leave a Reply

