boss

gresim cand noi, cand drumul

unfair emotional affair

Leave a comment


you say that I’ve hurt you,but let’s contrast and compare, lift up your shirt, your wound isn’t there. deci? da, poate am suflet bun. si poate n-ar fi trebuit sa rad cand mi-ai spus ca nu e de ras. cand mi-ai spus ca tu ai dreptate si nu te justifici. si tu ar fi trebuit sa ma crezi cand ti-am spus ca ma epuizeaza sa vorbesc despre lucruri transparente, dupa care nu ma pot ascunde. cand ti-am spus ca n-am gresit niciodata carciuma, mi-am gresit doar oamenii. mereu oamenii. intotdeauna beau ce trebuie, fumez cand trebuie, si intotdeauna gresesc patul. si omul. si sufletul. din el si din mine. si ce naiba ar mai fi de reparat? imi pun tricoul ud si imbacsit si stau dreapta pana ies pe usa. si nu uit niciodata nimic in urma mea. pentru ca stiu ca mi-am pierdut sansele. de a ma intoarce si de a ramane. si nu m-am uitat niciodata inapoi. doar atunci cand am fost destul de departe ca sa nu-l mai pot chema.
i’ve left no wounds. dar i-am plictisit pe multi. si le-am calcat gandurile in picioare si le-am sifonat vietile atent impachetate si cladite in sertare de metal. si le-am cotrobait prin ochi si prin par. pe sub camasi. prin buzunare, prin telefoane. prin amintiri. si nicaieri nu mi-am gasit un loc.
si sufletul ala bun? e doar o ramasita din copilul pe care-l inec zilnic in vodka si intr-o zi stiu sigur ca vor fi destule grade incat sa moara. si atunci se vor sterge toate si singura cicatrice ce-mi va ramane pe piele va fi cea de la cezariana prin care voi naste un alt copil. ce va muri in lumea de-afara. si nu in mine.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

Leave a Reply

