boss

gresim cand noi, cand drumul

2 Comments


nu cred ca mi-am inmuiat vreodata penita in cerneala vie. pentru ca mereu am scris despre oameni atunci cand n-au mai fost. mereu am scris la timpul trecut. pentru ca n-am reusit niciodata sa spun ceva coerent, remarcabil sau de retinut atunci cand ar fi contat. sau sa-i tin langa mine cu macar o secunda in plus decat puteau ei sa stea. reuseam cel mult sa-mi ridic ochii si sa-i las sa-si aleaga de acolo ce le era convenabil. pentru ca asa mi-a fost cel mai usor. si din nefericire pentru tot viitorul meu, mereu am ales calea usoara. mereu am ales sa uit. sa nu mai lupt atunci cand simteam scutul cedand. fara sa am dupa ce sa ma ascund, indiscutabil am pus armele pe pamant si le-am declarat pace si drum bun. pentru ca de acum, stiu. cu viata nu te iei la tranta decat daca lupti doar pentru tine. si neaparat impotriva tuturor.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

2 thoughts on “

  1. tu stii cel mai bine despre cine ai scris. daca ma intrebi pe mine, spun ca ai scris despre tine, destul de bine cat sa cred ca inteleg. as putea spune si sa imi placa. doar ca, e dificil… imi placea cand intram si nu mai gaseam nimic nou. credeam ca esti fericita, si nu mai simti nevoia sa indoi tastele. si totusi nu imi placea; vroiam sa scrii, despre ceva.si imi place modul in care scrii. despre ce vrei tu. sau cine. mereu ne alegem ce ne e mai convenabil. fiecare, pe rand sau simultan.
    lupta – cum ne face sa ne simtim?

    ” A lupta inseamna sa confrunti vointa ta cu vointa altuia, cu scopul de a-l infrange, de a-l ingenunchea, eventual de a-l ucide. “Viata e o lupta”, e fraza care a trebuit sa sune ca un oftat melancolic si resemnat, atunci cand a fost rostita pentru prima oara. Veacul nostru, al optimismului si al masacrelor, a reusit sa transforme aceasta cumplita fraza in sunetele unui cantec dulce si duios. Veti spune, poate, ca a lupta impotriva cuiva e cumplit, dar o lupta pentru ceva, e un gest nobil si frumos. Intr-adevar, e frumos sa-ti investesti eforturile in slujba fericirii (a dragostei, a justitiei, si asa mai departe), dar daca iti place sa determini aceste eforturi prin cuvantul lupta, inseamna ca in spatele nobletei efortului tau se ascunde dorinta de a dobori pe cineva. Lupta pentru e, de cand lumea, nedisociabila de lupta impotriva si, in decursul luptei, prepozitia pentru e intotdeauna uitata. ” MILAN KUNDERA *nemurirea*

Leave a Reply

