boss

gresim cand noi, cand drumul

toate astea s-au intamplat. mai mult sau mai putin

Leave a comment


“du-te. te astept aici.” m-am uitat in jur si am inaintat. era pustiu. si soarele aproape dus. frig. m-am asezat in nisip si m-am descaltat. si toata tremurand, cu picioarele goale si cu blugii vechi ridicati pana la genunchi, am intrat in apa. si am tot facut pasi. si mergeam tot mai adanc. si doar pentru un moment, un singur moment, m-am gandit sa nu ma opresc. pana mersul mi-ar fi amortit intr-o mare si nesfarsita liniste.

m-am intors la mal. valurile pareau o pleoapa ce umezea un ochi. se deschidea, se inchidea. cu mainile strangand nisipul, am simtit cum mi se prabusesc toate in mine: gutui batrane ce cad din pomi.

si am plans pentru toate. pentru ca atunci cand bunicul a murit, am stiut ca ar fi vrut sa mai stea. a fost singurul care cand m-a parasit, inca ma iubea. am plans pentru ca o data cu el, mi s-a terminat copilaria. am plans pentru momentul cand am simtit ca minciunile dor. fie ca le spun sau imi sunt spuse. si pentru ca au existat cativa oameni in care nu as fi vrut sa descopar falsuri – fier cu pretentie de aur. am plans pentru tot binele ce nu  s-a-ntamplat. pentru atatea nu-uri trantite, cand de fapt as fi vrut sa zic da. am plans pentru ca mi-am modelat sufletul gresit. si am incercat sa-l fixez intr-o rama in care nu incapea. pentru ca de prea multe ori am gresit destinatarul zambetelor mele. si al gandului dinaintea somnului. si de prea multe ori m-am daruit in contexte prea ieftine ca sa mai insemn ceva pentru cel care ma primea. pentru ca atunci cand am avut de ales, am ezitat. pentru ca atunci cand am pierdut, m-am convins ca nu-mi pasa. am plans pentru timpul risipit in cautarea a ceva ce deja aveam. si pentru zilele in care, mai mult decat orice, mi-am dorit sa fiu simpla. si totul sa fie usor. si dragostea sa fie mai mult decat o suma de momente.

m-a ridicat in picioare. m-a luat in brate si m-a adunat de parca ar fi strans ramasite. “tedi sau sampanie?” am luat sticla. am zambit. am baut o vreme. pana am inteles ca la mare e trist daca e frig. la fel ca in noi.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

Leave a Reply

