boss

gresim cand noi, cand drumul

stati jos, 4

2 Comments


un sfat pe care nu mi l-a dat nimeni. sfarsiturile trebuie privite in ochi. abia atunci intelegi. cum si de ce. sa stai in fata dezastrului tau si sa spui: aha, deci asta mi s-a intamplat. nu sa-ti spuna altii ce s-a intamplat. alea sunt doar rahaturi impachetate in hartie roz. si hartia asta roz s-a inventat pentru ca nu mai suntem dispusi sa ne dam arama pe fata. toti vrem sa parem buni, corecti. ba mai mult, parem ca vrem sa ne asumam toata vina. generosi. altruisti. maturi. devoratori de adevar pe paine la micul dejun. sinceri.

pai nu suntem. nu sunteti. e) niciuna din variantele de mai sus. si abia cand vom fi obosit sa ne prefacem, putem sa-ncepem sa ne cerem scuze. ca am deranjat draperii care trebuiau lasate nemiscate. ca nu ne-am descaltat inainte sa calcam in picioare si nu ne-am spalat pe maini de intentii proaste. ca nu am calculat corect impulsurile ce ne-au impins pe unii in altii sau fortele deformatoare ce aveau sa rezulte.

dar pana una alta, cine dracu sa ne spuna dinainte? ca orice foaie are doua pagini, orice sfarsit doua feluri de motive si doua variante de adio, orice om minimum doua fete si orice poveste de succes minimum 2+1 personaje. si ca aproape fiecare lectie invatata se uita pana la urmatorul test.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

2 thoughts on “stati jos, 4

  1. stai jos, 3

    ( limbaj indecent!!!)

    ………………………………………………………………..

    si eu am minimum doua fete murdare. inseamna sa stau jos, 3. 3?

    si mai inseamna ca ma chemi la toamna. si s-ar putea sa-mi placa sa vin. bere sa fie…si ochi frumosi. si mainile date cu crema.

    bai, treiul e misto, ai vazut? doua jumatati de cerc fricos, nehotarat, o jumatate de infinit pe verticala. eu, dac-as fi profesor, sau boss, n-as da niciodata patru, patru lasa rani, te zgarie, isi bate joc de tine.

    mereu mi-am luat treiul zambind, e nota prostului capabil sa-nteleaga ca nu toate scarile urca, unele mai merg si-n iad.

    patru, patru e o tarfa care-ti lasa impresia ca atingi secera lu’ cinci, ca nu esti prost, doar iesit din forma, patru e ACTA, e monstrul din loch ness, un gol marcat din offside, o virgina care se fute-n cur doar, si uneori in gura-dar asta nu-i pacat- oricum n-avea chef de vorba, e o blogerita care se crede scriitoare, un scriitor care se crede bloger, e minciuna ca maine va fi bine, e un prieten adevarat care exista doar printr-o alaturare de cuvinte si doar asa, e piticul cacanar care-mi alearga printre ganduri lovind cu picioarele si strigand “ia de-aici, fraiere”-cum mortii ma-tii ai ajuns acolo, ma? am sa te ucid intr-o zi, am sa-ti trag un glont in gat si-ai s-ajungi in iad, jigodie- e o cruce deghizata. patru e moartea.

    trei e nirvana, cu trei te leg de pat si…nimic mai mult.

    voiam doar sa spun ca-l iubesc. ma rog, intelegi tu…

    • bai, intelege. mie mi-e frica de frica. prin urmare si de cercuri fricoase. sau vicioase. unii isi merita toti 4 din lume. dar stii ce e mai rau? 5-ul bah. e ca o mana ce mangaie un cap patrat. 5-ul e mila. e falsa iluzie ca ai reusit, cand de fapt esti pe nicaieri. 5-ul e ipocrizie. e salutul cu jumatate de gura. parca e si-un zambet, dar e fals. daca as reusi sa fiu cu adevarat rea, le-as da numai 5. sa aiba impresia ca au avut dreptate. 5 bah. 5. ca sa nu-i mai vad la toamna.

Leave a Reply

