boss

gresim cand noi, cand drumul

m-am sters la ochi si-am inceput sa nu mai vad nimic

Leave a comment


vezi tu? cand m-am intors deja trecuse un an. sau doi. nu mai numar timpul dus aiurea printre cei ce nu mai suntem. cand m-am intors deja eram altii. tabloul pictat de ea  langa cartea de la mine. cum sa nu zambesti? cum sa nu te gandesti ca prea putini stim sa ne facem ordine? sa ne punem in pod trecutul. in cutii de carton sigilate cu scoci. un ruj, o cutie de prezervative neinceputa. nici n-avea rost sa intreb. de ce neinceputa. de ce inca mai are fularul de la mine. de ce fara sa intrebe cat, imi pune zahar exact cat trebuie.

ce sa fac daca toate au iesit pe dos? eu credeam ca toti ne vindecam la fel de repede. la fel de pe de-a-ntregul. ca pentru fiecare urmeaza altceva. ca daca nu uitam de tot, macar stim unde sa tragem linia. ca recunoastem momentul fatal cand sa nu ne uitam peste umar, sa nu adulmecam parfumuri. credeam ca iubesti, si te desparti si apoi iubesti din nou. pe altcineva. mereu pe altcineva. credeam ca nimeni nu vrea sa sarute saruturile altuia pe aceeasi gura. aceeasi mana cu toate mainile care-au tinut-o. credeam ca sfarsitul iti face loc sa respiri liber. mereu am crezut ca am facut loc atunci cand am plecat. dar nu.

si ma intreaba cum de nu ma misca nimic. cum de nu tresar. arat altfel. port fusta. si tricoul nu e negru. de ce n-am putut atunci ramane. de ce nu m-ar mai primi acum. de ce n-as vrea sa ma primeasca. de ce mie mi-e bine.

si ridic din umeri. si clipesc repede. si el rade. “you cold hearted bitch” si rad si eu. si nu e rasul meu. “stiu. mi s-a mai spus. se invata relativ usor. exercitiu zilnic. slalom printre cretini. cine ajunge singur in pat la sfarsitul zilei primeste un premiu. de-aia mi-e plina camera de sticle goale. cam asa merge treaba.”

e mai comod, nu mai usor. sa cari in tine pietre de moara in loc de suflet. sa citesti carti in tren ca sa nu te uiti la oameni, sa ai castile in urechi ca sa nu-ti vorbeasca nimeni. sa strivesti orice farama de inceput cu un “trebuie sa plec”. si sa-ti termini paharul din picioare.

e ca dracu de nasol sa fie atat de gol in tine incat sa auzi ecouri. dar pur si simplu altfel nu poate fi.

“abia astept sa te mariti. sa vad cum o mai strici si pe-aia.”

sper sa nu.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

Leave a Reply

