boss

gresim cand noi, cand drumul

9 Comments


adevarul e ca ar fi misto din cand in cand sa mai fim asa domestici, eu sa te sun din birt si sa-ti spun: iubitule, vezi ca mai stau putin, ne vedem acasa, inca nu sunt pregatita sa exist doar pentru tine, lasa vasele in chiuveta, le spal eu cand ajung. bineinteles, o sa stau cu mainile incrucisate mereu, semn defensiv, nu, nu va apropiati, doar par singura, de fapt cineva sustine ca ma iubeste. si tu ti-ai dori evident coastele astea sa-mi fie din aliaje de otel, ca niste gratii orizontale, sa nu intre nimeni sa-mi dea ceasul inimii inapoi cu vreo 5 ani, vreme in care nu te cunosteam si nici nu doream asta.

ar fi misto sa te sun din birt sa-ti spun: iubitule, inca o vodka si vin, urca-te in pat daca ti-e somn, incepe fara mine, termin eu cand ajung. vezi ca ziceau parazitii ceva de varice, sa-mi faci loc sa ma-ntind.

si peste o vreme, sa-mi rasucesti mana la spate si sa strangi si sa-mi spui tandru: in seara asta nu pleci nicaieri. iar eu o sa plec oricum si o sa-ti strig de pe scari: iubitule, tu ai   inceput relatia asta, o termin eu cand ajung.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

9 thoughts on “

  1. nu conteaza cine incepe, nu conteaza cine termina, conteaza ce se intampla intre.
    si mai conteaza daca la sfarsit ramane o durere deasupra stomacului sau o durere-n pula. de regula, a doua varianta. un fel de…iubito, inca o vodka si nu mai vin. nu mai e nevoie.

    • as scrie 10 posturi pe zi doar ca sa te provoc sa scrii. chiar si sub forma de commenturi. fain mah. iubitule, bea linistit.

    • De ce trebuie sa se termine ? Inteleg ca nu ne nastem impreuna si nici nu trebuie sa murim toti o data insa nu vad de ce ar trebui o relatie sa se termine ? De ce nu poate sa fie bine si sa imbatranim frumos, unul langa celalalt ?

  2. Dar ce te faci cand la sfarsit celalalt pe improasca cu noroi ? Nu direct, nu in vazul tuturor, insa aranca cu jeg in tine. Si murdaria ti se scurge pe fata, n-ai cu ce sa te stergi si involuntar pe buzele tale ajunge jegul. Jeg pe care il suporti si il gusti. Iar tu, nu vrei sa te cobori la nivelul ala de decandenta morala asa ca suporti toate astea, intorci spatele si pleci. Nu faci doi pasi si esti stropit iar. Te mai uiti in urma ?
    Eu nu am facut-o.
    Am ramas uimit cum dupa 2 ani de relatie si inca un an de “tatonare” ajungi sa nu cunosti deloc pe cel de langa tine. Si chipul nevinovat, ochii albastrii si buclele aurii pe care le iubeam pana mai ieri au ajuns sa isi bata joc de mine cum nimic altceva nu a facut-o.

  3. cred ca e o conditie a supravietuirii sa nu te mai uiti in urma

  4. Azi am dat de ea, m-am gândit s-o împart cu tine. Ia-o ca pe ultima bomboană de ciocolată 😀
    Sper să-ţi placă!

  5. Eu am inceput sa te citesc, tu sa nu-ti termini cuvintele.

Leave a Reply

