boss

gresim cand noi, cand drumul

some people are forever

7 Comments


astia-s aia pe care ii iubim cu adevarat. iubirea aia pe mai multe nivele. aia pe care ii primesti cand se intorc cu coada intre picioare ca nu le-a iesit schema, aia care se intorc la tine sa-ti arate toate medaliile.

restul doar te-au impresionat intr-un moment sau altul.

cei pe care ii astepti fara sa stii ca o sa se intoarca, si mai ales nu-i urasti daca nu o fac. astia-s aia pe care i-ai iubit din tot sufletul. aia care au 1 metru 90 si-ti plang in brate pentru ca nu sunt siguri ca te gasesc libera cand se intorc. aia care stii ca te vor gasi libera cand se intorc. aia care ti-au iertat orice pentru ca dincolo de toate, te-au vrut fericita. si nu te-au pedepsit pentru asta. aia care nu ti-au tacut niciodata mai mult de-o saptamana. astia raman. raman. raman. oricat ar pleca.

restul… sunt doar balast. la care am stiut sa renunt in clipa in care au renuntat la mine.

later edit: niveluri, nu nivele.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

7 thoughts on “some people are forever

  1. da, bro, is misto oamenii aia, si misto si ceilalti, is misto toti oamenii in felul lor unic de a fi naspa dar tu-i intelegi ca esti mai destept decat ei si-i mai si ierti ca-s prosti si nu stiu ce fac, pana la urma, cred, e o chestie de gusturi, welcome back from your no.1 fan

  2. Mi-ai amintit de mici taceri si adevaruri. Multumesc pentru randuri.

  3. sunt oameni care pur si simplu, oricat de rau, intentionat sau nu ti-ar face, i-ai primi inapoi. am parte de asa ceva. si mi-e mi s-a mai dat o sansa, si eu voi da la randul meu.
    sunt oameni de care imi pasa, chiar daca ei nu ma vor.

  4. pe aia care ti-o fac neintentionat, ii primesti. pe aia cu intentiile bine batute in cuie, nu prietene. a doua sansa nu-i sta bine oricui

  5. Cu tot respectul, ”niveluri” e pluralul corect. fiind un termen tehnic nu se pune 🙂
    Erai prea stralucitoare, trebuia sa-ti gasesc nod in papura 🙂

Leave a Reply

