boss

gresim cand noi, cand drumul

11 Comments


pe scurt e cam asa: v-as lua pe toti la scrabble cu scoruri imense doar pentru ca stiu multe multe cuvinte. ageuzie, din 7, g si z au 9 si 10 puncte, mult mai multe decat t-urile din “te-as fute bah te-as fute, pe tine si pe toate” plus 50 ca mi-am folosit toate literele. pac! geneza. 9 si 10. inceputul gresit al lumii. ultima victorie asupra naturii va fi poluarea. taiati copacii linisiti, uitati-va in jur cate plante. v-as lua pe toti la scrabble cu scoruri imense, din pacate nu-mi intra literele la timp si adaug cate-o litera cat sa scot un plural dintr-un singular al altuia, prost prosti, vector vectori. amerizare. asta da cuvant. il stiu de la top gear, cum altfel, mereu am aterizat pe beton, bine si-asa, cicatricile sunt tatuaje cu o poveste mai buna. buna de spus cand te simti puternic, nimeni nu se recunoaste slab cand e intr-adevar.

asadar cuvintele sunt facute doar cat sa castigi un joc o partida o gagica. altii zic ca faptele fara vorbe sunt mute. deci probabil ca ar trebui sa si salut inainte sa intorc spatele si mergand sa-mi imaginez cum va transformati toti intr-un mare foc. de artificii. ca unii nu pot nici sa moara fara spectacol.

profilaxia mahmurelii se face cu vodca buna si ibuprofen. dimineata zicem ca suntem fericiti, bineinteles ca suntem dar uneori nu ne vine sa credem, viata e frumoasa, viata e minunata. faceti poze faceti poze sa nu cumva sa uitati asta.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

11 thoughts on “

  1. sa fim seriosi. te-ai uitat tu la vreunu care nu a stiut sa-ti vorbeasca?

    • tu, tu, care deja ma calci pe nervi, nici daca ai fi ceva mascul hibrid intre edward norton si johnny depp plus zambetu si toate tatuajele lu robbie, nu m-ai face sa-mi ridic privirea. pentru ca vorbesti ampulea si scrii prost. plus ca in ultima vreme, de cand ma doare capu, de vreo 6 zile (fix 6 se fac azi) imi atrag atentia fix aia care tac. in lumea mea, linistea e doar chestia aia intrerupta de un zgomot de AWP si un M16. da?

  2. linistea ta? mai cauta. lasa awp-ul ca nu se potriveste la sandale, mai bine ia o vioara sau un tip cu saxofon si zambet-robbie daca vrei tu, hidrateaza-te, profilaxia mahmurelii e doar apa.
    trateaza-ti durerea aia de cap, pariu pe tacerea mea ca stii cum.

  3. nu ca m-ar fi intrebat cineva… boss are dreptate. sa curga berea. ce-i semi-psihoterapia asta bagata pe gat?

  4. veioza, pervaz, zagan (asta-i un vultur jmecher si rar, pt baiatul cu apa zic), zob, vax, e misto sa faci scrabble dar e mai misto sa lovesti majoritatea punctelor rosii…si mai simplu. apai cand iti pierzi gustul, ramane scrabble-ul. cand iti pierzi linistea vorbesti cuvinte. misto postul. nush cine ar avea tupeu’ sa spuna c-ar fi zis-o mai bine

  5. baiatul cu laptele are blog? :)))

  6. deliru’ de la 10 si 15
    pe scurt e cam asa: va vreau pe toate. vreau, sa ma stergeti din vorbe, sa ma stergeti din gand, sa ma stergeti la pula dupa ce va fut, vreau, sa iubiti viata, sa-mi sugeti pula razand, promit sa va iubesc si eu din cand in cand, observi? imi bag pula din doua-n doua cuvinte, sunt neglijent, in viata reala insa, sunt mult mai atent…absent.

Leave a Reply

