boss

gresim cand noi, cand drumul

adevarul, ca intotdeauna, va fi ceea ce ascundem

6 Comments


normal ca eu sunt toata numai soare si zambete si birturi si tinut de mana si the world is not enough. normal ca sunt atat de altfel si in nicio zi nu-mi seman eu cu mine si noroc ca am aceeasi freza, ma recunosc in fiecare dimineata dupa mirosul de parfum de la incheieturi. acelasi parfum, acelasi om, stie cand se termina sticla, vine sa-mi mai aduca, m-ar duce si pe mine oriunde dar mie nu-mi place departe de casa, am prostul obicei sa cred ca fara mine se prabusesc lucrurile. am avut si prostul obicei sa cred ca oamenii o data ajunsi nu mai pleaca, dar despre adevarul violent al celor care ne iubesc din varful limbii si doar in sezon estival, in alt episod. intitulat “tinerete fara tinerete si viata fara de viata – povestea amantelor ce nu au consimtit sa fie si mame vitrege.”

bineinteles ca sunt fragila si slalomul printre cretini se numeste acum 50 m garduri,  nu, nicio medalie, aici nu facem performante, incercam doar sa ramanem vii. ma pazesc de straini cum ma pazesc de mine cand mi se trezesc toti dracii si urlu prin casa: de ce bah cand te-ai carat nu ti-ai luat toate hainele, tre sa ma impiedic eu de sosetele trecutului mereu,  eu v-am primit pe toti in suflet, voi doar ati stat cu ochii pe usa. nu m-am urat niciodata mai mult ca atunci cand n-am rezistat si m-am uitat inapoi. si mai mult  decat m-a speriat prostia altora, a mea mi-a inghetat de-a dreptul sangele-n vene. si-acum vine unul si altul si-mi zice  cold hearted bitch. asta e prietene,  profilaxia mortii prin muscatura de sarpe se face tot cu venin.

bineinteles ca beau uneori singura si mi-e o ciuda de mor pentru tot binele ce n-a apucat sa se intample pentru c-am fost prea prosti si-am dat fast forward. plictiseala, plictiseala naste monstri. ca ma dor toate, dar mai ales capul si e al dracului de greu sa fii amabil cu un fierestrau occipital stanga. ca plang si eu ca orice gagica, infundat in perna. ca fericirea mea e uneori artificiala si se lasa cu pupile dilatate si chef de dans, ca sa vezi, surpriza,  n-am cu cine si atunci sa urle boxele, mut masa si dansez in casa.

bineinteles ca in unele zile ne clatinam pe picioare si e o provocare majora sa iesim din casa. dar n-are niciun sens sa recunoastem. pentru ca uite, toti imbecilii sunt activi si vor sa ne salveze.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

6 thoughts on “adevarul, ca intotdeauna, va fi ceea ce ascundem

  1. bineinteles ca uneori adevarul e ceea ce lasam sa se vada

  2. iti convine de minune sa ti se spuna cold hearted bitch. aceia care iti spun asa sunt cei mai inofensivi, nu? aceia s-au dat primii la o parte din calea ta. daca ai reusi sa-i convingi pe toti ca esti asa… nu?

  3. Bineinteles ca esti o hearted bitch atata timp cat asta presupune un zid sigur in jurul tau. Cati idioti nu vor incerca sa te incalzeasca … oricum, cine dracu\’ sunt ei sa-ti puna o eticheta, habar nu au ce simti.

Leave a Reply

