boss

gresim cand noi, cand drumul

1 Comment


L: bai, sfarsitul ne vine de la inceput. e logic de simplu. serios acum, dac-am sti sa pacalim inceputul… asta ar fi cheia. cum stau eu acum cu tine de vorba. esti asa… ca apa vie din poveste.

A: asta a fost mai frumos ca un te iubesc

L: da, doar ca eu nu sunt fat-frumos, sunt zmeul cel mic. pula mea, ce mai conteaza, eu scriu povestea.

A: sa o scrii bine. e mare sansa de a-ti scrie propria poveste. tragedia e a celor care traiesc povestile altora.

L: ma duc sa fumez. maine ma las din nou. vezi ce faci, mai scrie si tu ceva. poate scrii o data fututa aia de fraza “am plecat sa traiesc, fraierilor”, cred ca abia atunci te-as iubi cum ii iubeste dumnezeu pe oameni, atat de mult incat as fi capabil sa-ti iert orice. chiar si plecarea. numai sa nu te uiti in urma.

A: intr-o zi, L,  intr-o zi… pana atunci, zborul intre patru pereti e degeaba.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

One thought on “

  1. ..zbori ca sa ai de ce te lovi.

Leave a Reply

