boss

gresim cand noi, cand drumul

pana la sfarsit, totul e doar un inceput de plictiseala

5 Comments


stau pe canapeaua rosie, in camera asta ce nu cred sa fi vazut lumina zilei. mereu draperii trase, draperiile trase si telefoanele inchise. din camera asta nu se pleaca cu zilele si nu se soseste una fara alta. inchid pe rand  cate un ochi, ma uit prin fum, printre degete, ma mai asigur inca o data ca nu mi s-a ciobit vreo unghie, invart paharul, o trimit pana in bucatarie sa mi-l umple.  frigiderul ala n-a vazut vreodata o cutie de lapte sau caserole cu mancare.  e doar ca sa raceasca vodca si cutiile de suc. nu exista cafea. aici nu venim sa ne trezim.

aratam ca doua tarfe fara clienti. eu, cu fustele mele scurte, cu bratarile grele si rimelul gros, ea cu decolteuri largi si bretele de sutien atarnand pe brat. de cand a nascut, poarta doar pantaloni si ruj rosu. eu, satula de bucataria de acasa in care nu gatesc pentru nimeni, satula de chilotii cu dantela intinsi pe sarma, doar chiloti cu dantela, nicio camasa de barbat, niciun tricou care sa-mi ajunga pana la jumatatea coapselor. eu, satula de viata care sustin ca-mi place. ea, satula de impartit salarii, de liste de cumparaturi, de acelasi fel de apa minerala, aceleasi duminici, acelasi “duci te rog gunoiul?”.

tusesc. tot mai des in ultima vreme. auzi, prafurile astea or sa ne omoare intr-o zi.

pai si ce? vrei sa mori fara motiv? vrei sa mori tarziu? vrei sa-ti vezi toata viata in poze si sa stii ca nu mai ai timp de inca un album? sa-ti spuna nepotii la multi ani mereu cu o zi dupa ziua ta?  sa futi cate-un papuc de casa in telefon pentru ca desi are ton, nu mai suna nimeni? vrei sa apuci varsta la care cancerul de colon apare la fel de sigur ca urmatoarea factura de curent, vrei sa-ti bei cafelele cu medicamente in loc de coniac? pff, nu mersi. 50 va fi suficient. mai avem o jumatate de viata. e ca a doua sansa. hai, trage. una tu, una eu. vezi ca asta e ultima.

ultima data?

nu, ultima portie.

ma aplec. inspir adanc. ma incrunt. mi-e amar pana-n creier. mi se face lumina in palme. gol, gol, gol, cad eu sub mine, nu intotdeauna apuci sa zbori, uneori treaba asta doar te taraste cu viteza la nivelul solului. ochi mari, vocea ei pe care o aud tot mai clar si tot mai mult nu inteleg nimic, e ca o limba in care distingi doar pauzele dintre propozitii, pare ca tot ce spune e doar un cuvant foarte foarte lung. suntatatdeplictisita e ultimul lucru care-l ascult.

incep sa vorbesc peste ea. vorbesc cu mine. nu frate, cand mor vreau sa am toate motivele. am trait degeaba, sa nu zica astia ca am murit tot degeaba. dar nu acum. vreau sa apuc sa-mi doresc un copil. vreau sa apuc sa fac clatite pentru cineva. intelegi?

da bah.  clatite… n-am mai mancat demult. da-mi sticla. asa. ti-am zis ca nu-l mai iubesc?

nu. mi-ai zis doar ca esti plictisita.

nu-i totuna?

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

5 thoughts on “pana la sfarsit, totul e doar un inceput de plictiseala

  1. Nu e totuna. Plictiseala intervine cand nu nici macar pe tine nu te mai iubesti.

  2. te poti iubi stand langa un barbat pe care nu il mai iubesti?

  3. Te poti suporta stand langa un barbat pe care nu il mai iubesti?

    • suportam o gramada de oameni. iubim putini. de ce n-ar fi valabil si pentru noi insine? macar pentru o vreme. pana incepi s-acoperi oglinzile cu prosoape si sa cauti un avocat bun. nu ma intelege gresit, vorbesc in necunostinta de cauza deci tot ce-i posibil sa n-am dreptate.

  4. Nu suportam pe nimeni. Ne suportam pe noi, cand regasim franturi din noi in alti oameni. Vorbesc in cunostinta de cauza, dar este totusi posibil sa gresesc.

Leave a Reply

