boss

gresim cand noi, cand drumul

· · · — — — · · ·

1 Comment


intre astia patru pereti, in camera asta in care am descoperit ca zborul nu e posibil -nici macar in bratele cuiva- pentru ca inevitabil dau cu capul de tavan sau in zilele de glorie, cu el de toti peretii, deci cum spuneam, intre astia patru pereti totul e asa cum ar trebui sa fie. cartile la locul lor, aliniate cu incapatanarea si atentia pe care doar un sindrom obsesiv-compulsiv poate sa ti le ofere, sticla de vodca dupa fotoliu, tigarile si iarba in vaza de pe ultimul raft, vaza care nu a vazut flori in viata ei. de unde si noua ei utilizare.  ultimul barbat care mi-a cumparat flori a fost si ultimul din al carui pat m-am ridicat definitiv cand mi-am dat seama ca nu vorbim aceeasi limba si ca nu-l voi putea iubi niciodata asa cum am sperat:  rotund, apasat, cu tot mai mult curaj, pentru totdeauna. cand am inteles ca minciunile intre oameni sunt ca igrasia pentru pereti. distrug si imbolnavesc si darama. dar in fine, asta e poveste pe care mi-o mai aduc aminte cand raman fara motive sa injur. asa ca dupa un “futu-i mama ei de treaba” urmat de un “fie-ne tarana usoara” pun punct. pentru a nu stiu cata oara.

in camera asta, imi fac de obicei ordine in mine. pun puncte si tai cu linii groase.

pusa pe hartie, viata multora dinte noi ar arata ca un cod morse.

 

 

 

 

 

 

 

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

One thought on “· · · — — — · · ·

  1. Sublime simtiri ai in tine.

Leave a Reply

