boss

gresim cand noi, cand drumul

4 Comments


nu arat bine in poze. poate pentru ca niciun barbat nu a stiut sa ma faca sa ma simt frumoasa. poate pentru ca nu sunt. nu mi-a stat bine cu niciun barbat de mana. inaltimile si planurile nu ni s-au potrivit niciodata. ba ma simteam prea marunta, ba prea desteapta, ba prea in plus. si niciunul nu s-a riscat sa treaca strada pe rosu cu mine. si ma rugam grabit in gand sa se faca verde cat mai repede ca sa nu ma sufoc stand pe loc.

mereu am ratat cate-o respiratie esentiala in viata mea. la fel cum am ratat mereu momentul potrivit in care sa mai trimit dracului pe cate unul. pentru prea banalul motiv ca nu a inteles ca inainte sa dorm am nevoie sa taca. sa faca intuneric. si sa ma ia de mana. sau sa priceapa ca eu cel mai bine imi recunosc fericirea cu varful degetelor. si ca cele mai sincere te iubesc-uri nu am stiut sa le spun cu ochii deschisi.  de frica.

asa ca stergeti, stergeti toate pozele cu mine pentru ca pun pariu ca nici de data asta n-o sa intelegeti nimic. oricat v-ati uita la mine. si prin mine. oricat v-as repeta ca drumul spre dragostea unei femei se strabate in genunchi. si cu foarte mult curaj.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

4 thoughts on “

  1. Cute girl, sad story

  2. “si ma rugam grabit in gand sa se faca verde cat mai repede ca sa nu ma sufoc stand pe loc.”

    🙂

  3. Iubito, scrii atât de bine. Şi merită să găseşti limanul acestei obsesive tristeţi. Merită. Crede-mă. E ceva dincolo de această tristeţe. Nu sfârşitul. Viaţa însăşi.
    Crede-mă că eşti frumoasă, iar viaţa te aşteaptă cu credinţă. Hainele astea ale amărăciunii sunt din hârtie, le poţi da foc în timp ce le porţi – şi atunci ard mereu şi te devorează sau le poţi topi intrând sub apele cele bune.
    Eşti frumoasă, iubito. Eşti.

Leave a Reply

