boss

gresim cand noi, cand drumul

povesti de la sfarsitul zilei (sau cum uneori ramanem prosti)

2 Comments


l-am mai iubit o vreme. dupa care mi-am gasit un altul caruia sa-i dedic in gand toate cartile mele nescrise. si eram in fiecare zi atenta sa nu-mi doresc mai mult decat aveam deja. pentru ca asa au inceput toate nenorocirile mele: as fi vrut ma-sa sa nu fie proasta, el sa nu fie uneori ca ea, sa stie ca griul nu merge cu maro, ca sacourile se inchieie doar la un nasture sau macar sa fi auzit de kundera. sau proust. hai treaca-mearga, macar sa stie ca aia nu e palarie, e un elefant inghtit de un sarpe. cea mai mare nenorocire a fost cand mi-am dorit sa nu mai plece vreodata. uitand a suta mia oara ca toti barbatii mei au fost claditi din renuntari. au renuntat la ea ca sa fie cu mine, au renuntat sa lupte, au renuntat sa ramana. unii au renuntat si la salutul pe strada.

asadar imi doream sa nu mai plece. ce n-am inteles eu atunci era ca bietul nici nu apucase sa soseasca. iubeam, ca proasta, un viitor ce n-avea nici macar prezent. d-apai vreo sansa intinsa pe macar vreo 10 ani de iubire calduta si vreo 2 copii.

adevarul e ca nici nu mai conteaza ce n-a fost. conteaza ca inca mai sarut din cand in cand, in vreun ceas tarziu cate-un barbat in tricou negru. ceea ce nu poate insemna decat un singur lucru: ca nici de data asta nu m-am invatat minte.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

2 thoughts on “povesti de la sfarsitul zilei (sau cum uneori ramanem prosti)

  1. poate asa crestem mari si chiar daca ne devenim propria palma dupa ceafa. dar decat sa ne para rau, mai bine sa ne para bine. 😛

  2. poate asa crestem mari, chiar daca ne devenim propria palma dupa ceafa. dar decat sa ne para rau, mai bine sa ne para bine.

Leave a Reply

