boss

gresim cand noi, cand drumul

dans, dans, fals.

1 Comment


desigur ca niciodata n-am dansat mai bine decat atunci cand dansam cu barbatul gresit. si niciodata nu mi s-a parut un barbat perfect decat daca era deja luat. ceilalti erau singuri din motive pe care nu-mi doream sa le aflu.

nu m-au atras in viata asta decat barierele. e distractiv sa calculezi forta exacta cu care ar trebui daramate.  nu am putut fi atenta decat la ce nu aveam voie sa fac, pentru ca restul il facusem deja. am sarit garduri pentru ca nu suportam sa-mi sterg coatele de toti care se imbulzeau pe usa. si ca o regula, mi-am uitat mereu cheile in alta geanta. de unde si atatea ferestre sparte-n urma mea.

am sarutat anapoda si la intamplare. am iubit doar vara. mi-am ales oamenii dupa muzica, tricouri, bancuri, carti si berea din pahar. dupa minima posibilitate de a repara ceva in ei. de a le pune sub ghilotina toti piticii nevrotici ce-i faceau sa bea mai mult ca mine si sa plece inaintea mea.

nu mi-a fost niciodata frica de inaltimi, ci doar de pasul in gol. si n-am zambit niciodata mai fals ca atunci cand el isi indesa hainele la mine in dulap si eu imi urlam: ei, acu ai dat de dracu.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

One thought on “dans, dans, fals.

Leave a Reply

