boss

gresim cand noi, cand drumul

a fost odata ca de obicei

3 Comments


intre noi s-a intamplat sa fie foarte rar liniste. sau fericirea aia moale cu miros de aer statut. intre ferestrele casei noastre mereu a fost curent, cu perdele alandala, suflate in toate partile. in ceaiul meu era negresit o portie zdravana de rom, cat sa ma ajute sa tac din gura de cate ori imi venea sa-i urlu ca inca nu a reparat zavorul de la baie. ca nu si-a pus sacoul pe umeras. ca ies eu naibii din camera, dar sa raspunda la telefonul ala care suna ca o disperare cantata. sa-i zic: bai, baaaaaai, la varsta ta nu poti sa ma intrebi cine e ala cu ochelari rotunzi, ala ar trebui sa-ti stea icoana. e lennon si a cantat, se pare, mult prea departe de tineretea ta. da, si kennedy a fost impuscat dar el nu a futut-o pe yoko. si apropo, ala era stindardul dacilor, nu sigla de restaurant chinezesc.

intre noi s-a intamplat de fapt tot ceea ce nu se intampla: discutii lungi mulate pe sticle de vin despre picasso, despre fata lui in combinezon din perioada albastra si o doamne, cum ti-as fi spus ca tabloul ala mi-l doresc de-o viata, despre van gogh si cum aveai tu urechea lui lipsa in ceea ce priveste toata muzica lumii asteia. muzica, baby, muzica, nu vanesa carlton sau carrie underwood. sau kylie minogue. despre munch si strigatul ala ca o oglinda, despre cioran si dramele lui, despre alzheimer, celule stem si de cate ori zice al pacino “fuck” in scarface. de 182. despre cum am fi baut cafea la cafe de flore in paris, la cateva mese si decenii distanta de sartre. discutii.

intre noi s-a intamplat sa nu existe cadoul potrivit: eu nu vroiam bijuterii, el nu vroia copii. eu aveam deja bijuterii, el avea deja copii. asta pentru ca in toate relatiile mele, n-am tinut niciodata cu mine. altfel n-as fi ajuns a cincea roata la o caruta deja prabusita. sau prima cea mai buna varianta dupa wow, assasin’s creed, call of duty, diablo 3, gta, lineage si d-zeu sa le trazneasca pe restu.

oricum ar fi fost, se intampla sa ne pierdem in scurtaturi. in planuri. in ziua de maine.

si viata asta aproape ca ni se intampla.

.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

3 thoughts on “a fost odata ca de obicei

  1. “despre van gogh si cum aveai tu urechea lui lipsa in ceea ce priveste toata muzica lumii asteia” :-))) a fost o placere sa citesc textul 🙂

Leave a Reply

