boss

gresim cand noi, cand drumul

absolut nimic despre 2012

3 Comments


nu o sa scriu despre 2012 nici de-al naibii. nu am talent de cronicar. e destul sa se stie ca a fost un an dat dracului. in rest, e treaba mea de cate ori m-am imbatat, pe cati i-am trimis in pustiu si cati au plecat de bunavoie, care a fost muzica pe care mi-am gresit toti pasii de dans, cu cine am baut toate cafelele din lume sau ce am desenat pe pereti. saaaau, si mai important, daca mi-am luat medicamentele.

cu medicamentele astea e treaba serioasa. nu oricine poate sa treaca prin viata asta lucid. nu toti o suportam. nu toti stim sa citim harti care sa ne duca din a spre b in cel mai eficient mod. de exemplu eu am nevoie de calmante si indrumari. mereu am avut. in 50 m faceti stanga. mergeti drept cat vedeti cu ochii. incercati sa nu va impiedicati. intrati in primul sens giratoriu si nu va invartiti in cerc mai mult de 6 luni. iesiti din el cu prima ocazie care vi se arata. mai mergeti pret de inca 2 luni si apoi parasiti autostrada. incetiniti cu grija, nu va tin franele. fara depasiri la limita nesimtirii si a legalitatii.

deci genu asta de recomandari. genul de medicamente care sa ma tina asezata pe scaun. am groaznica tendinta de a o lua la sanatoasa  fix cand mi-e lumea mai draga. de frica, de plictiseala, habar n-am. medicamente care sa-mi clarifice ritmul cardiac si sa-mi limpezeasca macar un pic plamanii. sau capul. ideile si toate virgulele flotante din calculele mele mintale. sa mi se intersecteze si mie diagramele venn macar o data in punctul potrivit si in suprapunerea aia eu sa ma gasesc intreaga.

oricum, ma consolez cu gandul ca 2012 nu se mai intoarce. cat despre mine, ca intotdeauna, mi-e lene. ma las pe mana celor care stiu sa-mi umple pahare si sa nu puna intrebari. calitati greu de gasit intr-un om.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

3 thoughts on “absolut nimic despre 2012

  1. hm… ce bine se potriveste headerul cu postul. 🙂
    bine ca intr-un final m-am abonat si eu la feed-ul tau, sa citesc mai des, sa intru mai des pe la tine. ca-mi place cum scrii 🙂

  2. sa ne vedem mai des. asta ar fi si mai bine

  3. Clar. eu mi-am propus sa imi misc fizicul mai des pana la blogmeet-uri ca prea m-am lenevit in 2012. promit sa fiu mai activa anul asta 🙂

Leave a Reply

