boss

gresim cand noi, cand drumul

mai vii? nu mai vin, plec la mare

8 Comments


mi-am umplut casa de liliac. acest glade ambi pur antitabac al naturii. as fi vrut sa am magnolii. dar m-a mintit nenea cand am luat pomul. au iesit corcoduse in schimb. i-am dorit sa manance toata viata lui compot de magnolii, daca eu am ajuns sa am fructe in vaza.

oricum, aceasta mica nefericire si altele (ex: nu-mi sta bine in galben,  imi amorteste tampla stanga de vreo trei zile, am geamuri atat de curate ca nu se mai vad – deci nu vede nimeni cat sunt de curate, mi-a ramas biblioteca mica, nu-mi gasesc pompa pentru bicicleta, ma aflu in orasul gresit si in contratimp cu orarul cofetariei din colt, m-am decis sa iau decizii  – prima a fost si cea mai proasta, sa ma las de fumat, de maine ma las si de luat decizii, masina mea de spalat a dus disparitia sosetelor la un alt nivel  – azi mi-a disparut un tricou intreg. ar mai fi, dar nu vreau sa agit pe nimeni) nu pot umbri marea si rotunda fericire de a putea spune: futu-i, m-am bronzat cu maneci.  e vara.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

8 thoughts on “mai vii? nu mai vin, plec la mare

  1. 🙂 (uită-te din partea cealaltă. maşina ta de spălat îţi dăruieşte o şosetă de rezervă de fiecare dată când îi deschizi fereastra. îi de-o generozitate nepământească!)

  2. buna idee. si cu tricoul? cu tricoul ce fac?

  3. Nu stiu cum se face ca si eu am decis sa ma las de fumat. Merge. Merge prost…Atunci cand am impresia ca sunt pe val fumez un pachet in cateva ore.
    A inflorit liliacul, da, misuna ciorile pe la metrou cu pomi intregi…5 lei buchetul.

Leave a Reply

