boss

gresim cand noi, cand drumul

despre nimic cu foarte multa pasiune

4 Comments


imi placeau vremurile cand cea mai mare problema era ca-mi statea exagerat de bine parul peste zi, iar seara trebuia sa ma culc. peste noapte, printre visuri neduse pana la capat, freza mi-era ca polonia dupa hitler. imi placeau si zilele cand luptele se dadeau intre  vin sau absolut, mare sau munte, birt sau terasa. cand singura cursa cu timpul era cand trebuia sa mi se usuce fusta cu care trebuia sa ma imbrac in doua ore. cand prietenii nu-mi erau pe facebook, ci apareau la usa. imi placeau mai ales verile cand cea mai mare suparare era ca m-am bronzat cu ceas sau ca, uite, iar se topeste prea repede inghetata.

in ultima  vreme, zilele au o ironie aparte. seara nu mai pot sa adorm, asa ca freza rezista. nu mai trebuie sa aleg nici ce beau, nici unde plec pentru ca viata le ordoneaza in asa fel incat sa nu mai timp de asa ceva. prietenii imi sunt toti la indemana, la un click distanta, motiv pentru care nici  nu a mai trebuit  sa repar soneria. iar vara asta pielea mea va avea culoarea uniforma a portelanului. pentru ca nicole kidman, de-aia. cu inghetata aia nu stiu ce se va intampla. eventual dezvolt o intoleranta la lactoza, nu stiu.

dar sa mai zica cineva ca nu-i asa : tot raul spre bine.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

4 thoughts on “despre nimic cu foarte multa pasiune

  1. Pingback: Eu ma gandeam, Tu te gandeai? » Doza online II

Leave a Reply

