boss

gresim cand noi, cand drumul

fericirea e doar o chestiune de timp. de foarte mult timp

6 Comments


in secunda in care am intins mana s-a facut intuneric. si am mai simtit doar greutatea micilor noastre  esecuri ce mi le-ai pus in palma si mi-ai spus obosit: cara-ti-le. am mai dormit doar noaptea aia impreuna. dimineata, pe lumina, amandoi cautam in ochii celuilalt altceva. eu iti cautam iertarea, tu  cautai sclipiri.

m-am adunat toata de prin casa, am iesit si tu ai lasat usa intredeschisa. desi stiai ca toata incapatanarea mea nu respira decat un gest. cel al spatelui drept si al capului niciodata intors.

mi-am pus castile si toate pizdele depresive ale lumii asteia imi urlau in urechi despre cum love will find a way to be what love is. desigur. doar ca nu fix acum.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

6 thoughts on “fericirea e doar o chestiune de timp. de foarte mult timp

  1. De când aşteptam la tine ceva atât de bine exprimat! Nici nu mai ştiu. Nicely done!

  2. Mi-as inrama titlul articolului. Bravo!

Leave a Reply

