boss

gresim cand noi, cand drumul

2 Comments


da, injur. in loc sa dau cu piatra. si stau in pragul usii. nu pentru ca m-am blocat acolo. nu sunt mare. dar  mi se pare unul din cele mai sigure locuri din lume. safety. safety inainte de toate.  si apoi mai e tablia patului unde ma imping cu crestetul capului de fiecare data cand intra in mine. un alt loc sigur al lumii asteia. suntem acolo, el in mine, eu in pat, el cu gandul la altele. dedublarea perfecta. orgasmul absolut. atatea, si totusi doar una. minutele in care orice telefon suna degeaba si orice veste proasta e pending.

nu mai stiu cine a zis ca ne vindem icoanele la pret de sfinti. eu imi vand soldurile si vocalele la pret de dragoste. stiu sa sarut frumos inainte sa plec. si plec intotdeauna inainte sa fi stat prea mult.

mi-a zis intr-o seara, cand eu ratasem sfarsitul filmului: “tipul ramane cu gagica”. si eu am zis in gand: “ca-n filme”.

ce mai, poezie.

 

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

2 thoughts on “

  1. El in Tine, Tu in Pat, Patul in Pragul Usii iar mainile proptite de Tocul de Sus pentru ca de fiecare data cand lumea ti se zguduie, fie din cauza orgasmelor absolute fie a dedublarii Lui mult prea dureroase, acela e locul cel mai sigur in care sa te afli, la cumpana celor doua lumi si in postura geo-strategica de a ridica din umeri intrebarii “Pleci sau mai ramai?”

    • Plec, plec. Maica-mea mi-a pastrat camera. Stia ea cumva ca nebuna de fiica-sa tot acasa vine dupa ce da cu capul de pereti. Cu sau fara metale grele pe fundal. Pentru ca sfarsiturile sunt inevitabile. La fel cum pare-se ca sunt si inceputurile.

Leave a Reply

