boss

gresim cand noi, cand drumul

pastila de la 7 seara. amara, pe stomacul gol

10 Comments


eram pe vremea aia cu un tip. de-o vreme deja. am fost mereu mare fan relatii lungi pe distante scurte. in fine. intr-o seara de vineri, pe drum, eu ii zic ca vreau la un concert. el zice sa ma duc linistita ca el merge in birt cu ai lui. super. intre timp, vorbeste cu maica-sa la telefon, ii povesteste ce planuri avem si apoi incantat imi spune: “zice maica-mea ca e foarte cool ca, desi suntem impreuna, mergem in locuri diferite. inseamna ca avem incredere unul in celalalt.” am tacut. ce era sa-i mai zic? ca mi s-ar fi parut si mai cool sa nu putem sta unul fara altul? ca era misto ca macar unul sa fi facut altceva de dragul celuilalt?

intre timp am devenit mare fan al ideii ca o data inchise, unele usi trebuie si batute in cuie. (nu pentru ca tabula rasa ar fi vreo solutie, ci pentru ca trecutul are deseori enervantul obicei de a deranja prezentul si asta n-ar fi indicat in caz ca prezentul zambeste cald la gandul viitorului. nu va bateti capul, destul ca inteleg eu. ) altfel, l-as fi intrebat acum, peste ani, daca inca mai crede ca era vorba de incredere acolo. sau daca nu cumva cuvantul care ar fi inlocuit cu succes aceasta eroare de observatie era “nepasare”. o comoda si bidirectionala nepasare.

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

10 thoughts on “pastila de la 7 seara. amara, pe stomacul gol

  1. am fost si eu intr-o relatie unde nepasarea era cuvantul de baza,si a durut. 🙂

      • Cu “comoda şi bidirecţionala nepăsare”. Bineînţeles că io mă refer strict la experienţa mea de io-vreau-la-concertul-x, iară jumătatea mea din vremile respective a făcut-ceva-de-dragul-meu, ceea ce nu a fost deloc mişto. Pentru că prezenţa nu e suficientă şi pe oamenii nu ai cum să-i înveţi să se simtă bine, să fie curioşi, să nu fie atât de reticienţi la ceea ce nu cunosc. Aşadar, mie mi se pare sănătoasă şi-o petrecere a timpului separat, făcând lucruri care provoacă bucurie şi plăcere în mod individual. Că fiind într-o relaţie nu ne transformă brusc siamezi. Da, ştiu, e frumos să ai pasiuni comune, să te bucuri la pătrat, aspir la aşa ceva. Dar când nu se poate îi mai bine să nu târâi omul ăla şi nici să nu-l laşi să se sacrifice, pentru plăcerea ta, că oricum veţi sfârşi amândoi într-o amăreală nedorită. In my opinion. 😆

  2. doar ca nu trebuia sa iei strict ce am scris eu aici. lectura printre randuri e la fel de importanta 🙂 stiu si eu ca nu trebuie sa fie siamezi. si mai ales stiu sa nu tarai oameni dupa mine. 🙂

  3. Mno. Vorbim despre acelaşi lucru, cu nuanţe uşor diferite. Nu iau nimic la modul “strict”. Doar că întrebarea ta mi-a dat prilej de trăncăneală.

  4. tot raul spre bine

  5. Nu doar batute cu cuie, ci sudate pe vecie. De cele mai multe ori ai tentatia de a le redeschide, dar acesta este cel mai rau lucru pe care il poti face pentru tine. Asa ca mai bine uita si trece peste!

Leave a Reply

