boss

gresim cand noi, cand drumul

1 Comment


Viata asta se întâmplă să fie un film foarte prost la care ajungi sa te bucuri de pauza publicitară.  Si uneori tot amarul lumii ți se aduna în cerul gurii, dar e ok. Avem rom și vodca tonic pentru asta. Se spala gustul, dar ce facem cu senzația? Cu feelingul superb de nou ca “uite, eu nu trăiesc ce mi-aș dori, am putea sa o luam de la început?” Ce facem cu întrebările strecurate parșiv prin creier cum ca oare sunt în marele și complexul proces de a-mi rata viata? Sunt pe cel mai bun drum dintre toate cele greșite? 

Nah, citiți – ma la cafea și rumegati întrebarile astea. Eu o sa dorm. Ca doar nu am băut atât degeaba. 

Author: drinkonlyvodka

deeply superficial

One thought on “

Leave a Reply

